• وبلاگ : صفحه‏ي بيست و يكم
  • يادداشت : سيد محمد خاتمي، از آمدنت خيلي خوشحال شدم...
  • نظرات : 2 خصوصي ، 48 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3   4      >
     

    سلام

    خوبي

    خيلي ناز مينويسي

    مووفق باشي

    به اميدديدار

    پاسخ

    سلام. خيلي لطف داريد. شما هم موفق باشيد و در پناه حق.
    + باران 
    در ضمن احمقي که خودت رو با دانشجو معرفي کردي ايشاالله خود امام زمان بزنه تو کمرت
    پاسخ

    دوباره سلام. اين تتمه اش بود مثلا؟! شما خودتون را چي معرفي مي كنيد؟! لات كه نيستيد احتمالا؟! ايشالا امام زمان بيان و اين همه كج روي از بين بره. كمر ما هم قابلشونو نداره. حالا يكي هم بزنن تو كمر ما. ارزش داره!
    + باران 
    مدير وبلاگ آدم احمق ظاهر بيني هستي اميدوارم بفهمي که نسبت به رأيي که ميدي مسئولي آدم هاي خر مقدس افراطي اميدوارم خدا ازتون نگذره همونه هميشه افکارتون پر از بوي تعفنه به ذهنتون اجازه ي درک خيلي از مسائل رو نمي ده خاتمي محبوب دل ماست افراد ريا کار بدبخت همونه دقت کرديد انقدر ي که دم از اسلام و خدا و ...ميزنيد به هيچ جايي نميرسيد يه کم به خودتون نگاه کنيد ببينيد کجاييد بعد بياين پشت سر بقيه بزنيد اميدوارم نتيجه ي کارتون رو زودتر بگيريد...
    پاسخ

    سلام. معمولا آدم هايي كه صفات گفته شده را دارن فحش مي دن. من كه براي گفتن حرفام راه فحاشي را پيش نگرفته ام. ما هم در انتظار نتيجه كارهامون هستيم. هرچه زودتر هم بهتر... از اين دعايي كه كرديد نهايت تشكر را دارم. من هم براي شما آرزوي موفقيت و سربلندي مي كنم.
    + دانشجو 
    فوق العاده زيبا بود .. حرف دل همه كساني كه هنوز چشمشون بازه و درب گوش حقيقت شنو اونها بسته نشده .. ممنونم، خدا رحم كنه .. ببينم اين عكس دست دادن سيد تو ايتاليا خدايي مونتاژ نبوده پس؟؟؟!!!!!... عجب صبري خدا دارد !.. اين آدماي دنيا پرست بيت المال خور .. اين طرفداراي مغز نخودي .. از امام زمان(عج) خجالت نميكشن .. تا چند در پي دنياي زود گذر .. ؟؟؟
    پاسخ

    خوشحالم كه هنوز آدم هايي هستند كه مثل شما فكر كنند. خوشحالم حرف دل اون ها را زده ام. دست دادن سيد هم هرچند خيلي مهم نيست ولي عكس نبود. فيلم بوده! .... در انتظار ظهوريم و بس
    + صبا 

    سلام تشكر

    پاسخ

    سلام. خواهش. بابت؟

    سلام. خيلي حال كردم حاج خانوم! حرف دل منو زدي! دمت گرم! (ببخشيد يكم خودموني شدم!)

    خوشحال مي‏شم بهم سر بزنين. يا علي!

    پاسخ

    سلام. لطف داريد. سر مي زنم انشاالله. موفق باشيد
    + اشكان 

    راست گفتي عزيز - مالياقت خاتمي را نداريم - لياقت ما همين احمدي نژاده - با وزراي يكي از يكي بهترش - يكي دروغگو و شياده دكتراش هم از بقالي سر كوچه گرفته - ان يكي 2-3 ساله چند ميليارد درامد داشته (حتما مثل بيل گيتس يك توليد چيزي داشته و گرنه از جيب ما بدبخت بيچاره ها نيست حتما - ان يكي هزار تا بهش شغل دادن حرف زدن خود و زنش يادشون رفته يكسره داره فحش ميدهند - خودشم با حلقه وانيش ايراني را در دنيا بدنام و بدكار نشون داده - راست گفتي عزيز لياقت ما همين احمدي نژاده - ان يك ميلياردي هم كه كم اورده نوش جون خودش و طرفداراش حتما چيزي هم به انها رسيده است اينجوري از ديدن خاتمي كپ كردن - يكروز به تروز تهديدش ميكنند - يكروز ميگويند دست داده با فلاني (اووه اوه ابروي اسلام رفت - باز هم تهمت - مشكلي نيست به پيغمبر هم تهمت زياد زدند.

    پاسخ

    حاج آقا متن رو درست نخونديد. اتفاقا لياقت ما همون خاتمي هستش. كاري به وزراش ندارم و دست روي اون ها نميگذارم كه بدجور گندش در مياد. خود خاتمي براي همه ي ايران بسه! واقعيت هميشه تلخ بوده برادر من. كسي هم خاتمي را به ترور تهديد نكرده. اين ها همش براي تشويش اذهانه. لااقل اخبار را از يك خبرگزاري مطمئن دنبال كنيد. به هر حال موفق باشيد و در پناه حق
    + مرتضي بخشي 
    من شخصاً به آقاي دکتر احمدي نژاد، دکتراي مديريت شهري و ترافيک راي ميدم به دليل مظلوميت ايشان در موارد زير:

    1- مظلوميت آقاي دکتر احمدي نژاد در اتهاماتي که به وزير پيشنهادي ايشان سردار صادق محصولي توسط تني چند از مجلسيان مبني بر 800 ميليارد تومان ثروت اين سردار زده شد حال آنکه خود سردار صادق محصولي در صحن علني مجلس دفاعيات شجاعانه اي از خود ايراد نمود و ضمن رد تهمت هاي دشمنان اعلام نمود مجموع دارايي ايشان "فقط" 180 ميليارد تومان مي باشد!

    2- مظلوميت آقاي دکتر احمدي نژاد در زمينه ي مدرک دکتراي آقاي دکتر کردان که توطئه ي ظالمانه ي استکبار جهاني و در راس آن روباه پير استعمار بود.

    3- مظلوميت آقاي دکتر احمدي نژاد در افزايش مظلومانه ي تورم به بالاي 26% طبق اعلام بانک مرکزي.

    4- مظلوميت دکتر احمدي نژاد در به کار گيري برادر، باجناق، خواهر زاده و ساير اقوام و آشنايان در پست هاي حساس دولتي. (برادر ايشان استاندار و رئيس ستاد بازرسي رياست جمهوري، با جناق فرمانده نيروي انتظامي، خواهر زاده مدير عامل سايپا، پدر عروس رئيس ميراث فرهنگي و الي ماشاءالله!)

    5- مظلوميت ايشان در نامه ي مظلومانه ي تبريک به رئيس جمهور آمريکا که اگر اين حرکت مظلومانه از خاتمي سر مي زد مطمئناً حرکتي ظالمانه مي بود و بايد ايشان را جر مي داديم و تظاهرات مظلومانه بر عليه اين عنصر خودفروخته و جاسوس توسط برادران بله-قربان گو و هميشه در صحنه ي بسيجي انجام مي گرفت!

    6- مظلوميت ايشان در قضيه افشاي مفسدين اقتصادي که آخر سر ما که نفهميديم با چه مظلوميتي دکتر احمدي نژاد حتي يک مفسد را معرفي ننمود و فقط يک سري رئيس هاي سابق را برداشتند و با مظلوميت تمام اقوام و دوستان خود را گذاشتند.

    7- مظلوميت ايشان در کمرنگ بودن هاله ي نور دور سرشان در مجمع عمومي که آنقدر کمرنگ بود که متاسفانه بهانه اي شد به دست دشمنان تا از فرداي گفتگوي ايشان با آيت الله مکارم بروند و بگويند ايشان هذيان گفته. همين يک نکته بنده را به ياد دشت کربلا مي اندازد.

    8- مظلوميت ايشان در دوره ي استادي دانشگاه علم و صنعت که مجبود بودند همزمان استانداري اردبيل را هم بر عهده بگيرند.

    9- مظلوميت ايشان در قضيه دختر 16 ساله که با کمک برادرش قطعاتي از بازار خريده بود و انرژي هسته اي توليد کرده بود و بعداً دشمنان اين دختر را معلوم نيست چطور سر به نيست کردند تا حقانيت دکتر مظلوم ما روشن نشود و همه فکر کنند که ايشان خالي بسته بودند.

    10- مظلوميت ايشان در گفته هاي مشايي که گفته بود ملت ما دوست ملت اسرائيل است و ايشان هم که قبلاً بر همين نکته با آرزوي محو اسرائيل صحه گذاشته بودند در تاييد گفته هاي مشايي مظلومانه گفتند «حرف مشايي حرف دولت است» و بعداً خيلي مظلومانه از طرف رهبر انقلاب تو دهني خوردند و ايشان فرمودند: "يک کسي حرف هايي زده که غلط است" (نقل به مضمون!)
    پاسخ

    اگر بخواهيد وارد اين مسائل شويد كه من هم مي توانم تا صبح براي خاتمي از اين بندهاي دروغ و بي سند بسازم. تعصب خاصي كه نداريم. ما فقط حرف حق را قبول مي كنيم. در ضمن احمدي نژاد نيازي به طرفداري من و شما ندارد. خودش امتحانش را به خوبي پس داده است.
    + مرتضي بخشي 

    چي شد بهتون بر خورد كه حذفش كردي؟؟

    پاسخ

    چي رو حذف كرده ام؟ يادم نمي ياد چيزي حذف شده باشه!
    + مرتضي بخشي 

    وقتي از کنارم رد مي شوي آب دهانت را بر زمين بينداز! سرت به علامت انزجار تکان بده، زير لب غرولند کن و فحشم بده، نفرتت را عيان کن، حکم به الحادم بده، برايم پرونده سازي کن، به چندر غازي بفروش مرا، اخراجم کن اما دلت بسوزد که راه من راه نيکي و انسانيت است و حقيقت با من است.

    همه ي نيرويت را جمع کن، همه ي تهمت ها و دروغ هاي عالم را روي پرونده ام بگذار، مرا در گوشه زندانهايتان حبس کن، به دارم بياويز اما دلت بسوزد که من هم سفره ي تو نخواهم شد همچنانکه چون تو نيز نخواهم شد.

    از زبان مردم من سخن بگو، براي دردهايش نسخه هاي ماقبل تاريخ بنويس، بر سرنوشتشان حکمراني کن، خود را از آنان بدان اما دلت بسوزد که با همه ي چسب هاي عالم هم به مردم من نخواهي چسبيد.

    براي خدا قيمت بگذار، بهشت او را بفروش، نقد مردم را به نسيه بستان و حور هاي بهشتي را وعده شان ده اما دلت بسوزد که بهشتي که تو مي فروشي را ارزاني خودت مي دانم.

    رنگ پيرهنم را بر نتاب، يک تار موي بيرون افتاده ام را بهانه فسادم بدان، صورت اصلاح شده ام را مصداق کفرم بدان، باتوم هايت را در خيابانهاي شهر بر سر و صورتم فرو آور اما دلت بسوزد که اگر جانم را هم بگيري چون تو نخواهم انديشيد.

    صدايم را درگلويم خفه کن، جواني ام را ازم بگير، خانه و کاشانه ام را آتش بزن اما دلت بسوزد که با روح و درون و انديشه ام کاري نمي تواني بکني.

    هرچه کني و به هر در که زني مرا در برابر خود خواهي ديد. من همه جا در برابر توام؛ در تاکسي ها، اتوبوس ها، دانشگاه ها، در خواب هايت، در بيداري هايت، در خلوتي که وجدانت آرامت نمي گذارد، در باليني که آسوده خفتن آرزويت است، در نداهاي وجداني که سعي در خاموش کردنش داري، هر هنگامي که خود را به نديدن و نشنيدن مي زني، هر هنگامي که ستمي روا داشته اي و درونت آزارت مي دهد، هر هنگامي که روي ويرانه زندگي ديگران آشياني بنا نهاده اي و بدنبال آرامشي وجود مرا در برابر خود حس خواهي کرد. تا هنگامي که درب دکان خدا فروشي و بهشت فروشي تو باز است من در برابر تو خواهم بود. جنگ من با تو جنگ با دروغ و خرافات است.

    دلت بسوزد برادر! در جنگ ما خداي تو با من است.

    پاسخ

    سلام. نمي دونم مطلب وبلاگتون را اينجا نوشته ايد يا كامنت؟! :دي. ولي به هر حال خدا با آن كسي است كه دلش با خدا باشد... خواهر و برادر هم ندارد. موفق باشيد و در پناه حق
    + يه نفر 
    واقعا حر ف دل خيلي ها رو زدي باز هم منتظر ياداشت ها يت هستم.
    پاسخ

    خوشحالم كه به زبون دل خيلي ها حرفي زده ام. موفق باشيد و سربلند
    + fateme sadat 

    واقعا خوب گفتيد

    8 سال از دستش دلمون هنوز خون هستش

    از اون روز اول فهميدم كه داره فيلم بازي مي كنه و يك لحظه شك نكردم كه راست مي گه و الان مطمئن تر از هميشه مي گم كه خدا ايران را از امسال تو خاتمي حفظ كنه كه تنها كاري كه بلديد باكلمات بازي كني و طوري حرف بزني كه هيچ كس نفهمه چي مي گي و تنها حرف تو مثل هميشه آزادي هستش

    به چه قيمتي اين آزادي روي بدست آوردي به خون شهدا

    واقعا برات متاسفم و براي طرفدارانت

    پاسخ

    سلام. ممنون از لطفتون. حيف كه عده اي خون دلشان را فراموش كرده اند.... دلشان هواي خون كرده... موفق باشيد و در پناه حق
    + بي نشان! 
    حيف كلمه ي سيد نبود كه انقدر جا و بي جا حرومش كردي؟؟؟!كاش همه ي حرفاتو ميزدي ولي واقعا خوب بود
    پاسخ

    سيد را تكرار كردم تا مردي با عباي شكلاتي يادش نرود كه سيد است. جدش را در خاطر داشته باشد.... لطف داريد.

    سلام

    عالي بود ،

    پاسخ

    سلام. ممنون. من فقط حرف هايم را به خاتمي گفتم. هر چند هنوز خيلي مانده تا حرف هايم تمام شود...
    "نيمه پر ليوان اقدامات دولت..."
    به روزم...
    موفق باشيد.
    پاسخ

    سر زديم. ممنون. موفق باشيد
     <      1   2   3   4      >