• وبلاگ : صفحه‏ي بيست و يكم
  • يادداشت : سيد محمد خاتمي، از آمدنت خيلي خوشحال شدم...
  • نظرات : 2 خصوصي ، 48 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + مرتضي بخشي 
    من شخصاً به آقاي دکتر احمدي نژاد، دکتراي مديريت شهري و ترافيک راي ميدم به دليل مظلوميت ايشان در موارد زير:

    1- مظلوميت آقاي دکتر احمدي نژاد در اتهاماتي که به وزير پيشنهادي ايشان سردار صادق محصولي توسط تني چند از مجلسيان مبني بر 800 ميليارد تومان ثروت اين سردار زده شد حال آنکه خود سردار صادق محصولي در صحن علني مجلس دفاعيات شجاعانه اي از خود ايراد نمود و ضمن رد تهمت هاي دشمنان اعلام نمود مجموع دارايي ايشان "فقط" 180 ميليارد تومان مي باشد!

    2- مظلوميت آقاي دکتر احمدي نژاد در زمينه ي مدرک دکتراي آقاي دکتر کردان که توطئه ي ظالمانه ي استکبار جهاني و در راس آن روباه پير استعمار بود.

    3- مظلوميت آقاي دکتر احمدي نژاد در افزايش مظلومانه ي تورم به بالاي 26% طبق اعلام بانک مرکزي.

    4- مظلوميت دکتر احمدي نژاد در به کار گيري برادر، باجناق، خواهر زاده و ساير اقوام و آشنايان در پست هاي حساس دولتي. (برادر ايشان استاندار و رئيس ستاد بازرسي رياست جمهوري، با جناق فرمانده نيروي انتظامي، خواهر زاده مدير عامل سايپا، پدر عروس رئيس ميراث فرهنگي و الي ماشاءالله!)

    5- مظلوميت ايشان در نامه ي مظلومانه ي تبريک به رئيس جمهور آمريکا که اگر اين حرکت مظلومانه از خاتمي سر مي زد مطمئناً حرکتي ظالمانه مي بود و بايد ايشان را جر مي داديم و تظاهرات مظلومانه بر عليه اين عنصر خودفروخته و جاسوس توسط برادران بله-قربان گو و هميشه در صحنه ي بسيجي انجام مي گرفت!

    6- مظلوميت ايشان در قضيه افشاي مفسدين اقتصادي که آخر سر ما که نفهميديم با چه مظلوميتي دکتر احمدي نژاد حتي يک مفسد را معرفي ننمود و فقط يک سري رئيس هاي سابق را برداشتند و با مظلوميت تمام اقوام و دوستان خود را گذاشتند.

    7- مظلوميت ايشان در کمرنگ بودن هاله ي نور دور سرشان در مجمع عمومي که آنقدر کمرنگ بود که متاسفانه بهانه اي شد به دست دشمنان تا از فرداي گفتگوي ايشان با آيت الله مکارم بروند و بگويند ايشان هذيان گفته. همين يک نکته بنده را به ياد دشت کربلا مي اندازد.

    8- مظلوميت ايشان در دوره ي استادي دانشگاه علم و صنعت که مجبود بودند همزمان استانداري اردبيل را هم بر عهده بگيرند.

    9- مظلوميت ايشان در قضيه دختر 16 ساله که با کمک برادرش قطعاتي از بازار خريده بود و انرژي هسته اي توليد کرده بود و بعداً دشمنان اين دختر را معلوم نيست چطور سر به نيست کردند تا حقانيت دکتر مظلوم ما روشن نشود و همه فکر کنند که ايشان خالي بسته بودند.

    10- مظلوميت ايشان در گفته هاي مشايي که گفته بود ملت ما دوست ملت اسرائيل است و ايشان هم که قبلاً بر همين نکته با آرزوي محو اسرائيل صحه گذاشته بودند در تاييد گفته هاي مشايي مظلومانه گفتند «حرف مشايي حرف دولت است» و بعداً خيلي مظلومانه از طرف رهبر انقلاب تو دهني خوردند و ايشان فرمودند: "يک کسي حرف هايي زده که غلط است" (نقل به مضمون!)
    پاسخ

    اگر بخواهيد وارد اين مسائل شويد كه من هم مي توانم تا صبح براي خاتمي از اين بندهاي دروغ و بي سند بسازم. تعصب خاصي كه نداريم. ما فقط حرف حق را قبول مي كنيم. در ضمن احمدي نژاد نيازي به طرفداري من و شما ندارد. خودش امتحانش را به خوبي پس داده است.